CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 27, 2011

aku di landa kesedihan.... :'(

Tak tahu bagaimana hendak memulakan.. tak tahu bagaimana hendak ku luahkan kesedihan ini... Haruskah aku bercerita disini?? namun aku tidak mungkin dan tak ingin mengaibkan sesiaper... Hakikat dlm hati ini aku teramat sedih.. menangis sepanjang malam... dan hari ini aku pergi bekerja dengan mata yang bengkak... Terasa seperti ada sesuatu yang hilang... terasa seperti semangat ku sudah tiada...aku hanya mampu menahan kesedihan ini.... menahan dari air mata ini keluar... aku pasrah... aku redha jika ini yang harus kuterima.. jika ini dugaan dari MU.... Apakah ini semua salah ku.. apakah ini semua silap ku.... Aku buntu.. per yang aku perlu lakukan.... Aku memohon petunjuk dariMU...... Pergi lah kesedihan jauh dariku... aku dah cukup tersiksa.......

No comments:

Post a Comment