CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 29, 2010

I'm tireD oF WorKiNg! I haTe Work....

Help me..!!help me...!!. kemalasan melanda jiwa.. mengapakah....??? mau resign.. mau cari kerja laen... mau larik dr sumer nih.... uH! minggu ni saja 2days tidak bekerja... bukan malas tp sakit...means tidak sihat...!
tp sekarang sudah malas mau bekerja... bile luahkan rse cm tuh mesti org ckp kawen pastuh dok umah cri husband kaya... arghhh kalo lah idop semudah itu... semudah 1,2,3 kan bagus.... nak bawak sepandok "SAYA MALAS KERJA" setiap hari rase nyer...
Tempat kerja saya sekarang banyak masalah.. saya tak sanggup pikul beban ini lagi... kenapa saya harus hadapi sumer nih.. tu bukan masalah saya.. tp org ckp tu tanggungjawab saya... warghhhhhh sapa dapat bantu saya... :'( saya tidak mau kerja disini lagi... hrmmmmm

No comments:

Post a Comment