CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 23, 2010

Biler nak kawen???

Hari ni nak citer pasal "biler nak kawen??? " dah gatal ker??? haha.. bukan aku gatal tp menjenuh nak jawab soalan itu.... hmm memikirkan jawapan tok persoalan tu.. tau per yang aku jawab??? "saya nak kawen tp tengah dalam proses tok mencari sponsor.. nak isi borang ker??? " haha.. mengong... Kekadang bosan gak kan tp per boleh buat.... dah nasib muker aku ptot ditye soalan itu... :-) Kakak aku pasti bengang jua... takper kiter saba jer lah...

Dalam family cumer tinggal tiga orang sahaja yang masih bujang not available.. hahaha... aku, alang n adik... along n angah dah lepas dah...

                                                 Ni pic kami yang masih bujang.. hehe

No comments:

Post a Comment