CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 10, 2011

lame tak update!!!!!!!!!!

wah.. lame nyer tak update.. bz memanjang.. bz per ntah.. aku pon tak taw.... sebok kerja... sebok orang kwen... sebok berdating... sebok per lagi yer??? huhuu.... pasal orang len kwen aku lak yang bz??? aishhhhh tang aku kwen lak...??? ops lambat ag.... ni pic2 mse ayu sepupu aku kawen sedare sebelah umah aku kwen.... aku keje sabtu tuh.. ahad pon keje gak... aiyakkkk banyak rajin woo... yup aku mmg rajin... hahahaha.. hmpeh jer...

ayu & yus 6.2.2011

selamat perngantin baru....

eh gambar aku lak... org letak gmbr pengantin.. huhu...

ni gambar kami family.... baju sedondon.. cantik tak??? ala cantik jugak...



dan ini adalh pengantin nyer.... cantik tak??? huhuu



ni sedare sebelah umah.. kami yang byk melaram lebih...



 ni ngan pengantin nyer... tup2 kerna baju same kene jadi model tok photographer.. aiyaklkkkkk


ni ngah makcik2 gue.... huhu... sayang kamo sumer...


 ni tuan umah.. sedang kami bergambar die pon nak jugak.. caiyaaa lah.....


pengantin pompuan...
ha ni lah keje aku.. attend orang kawe jer.. ramai tol nak kawen yer.... termasok aku.. sengal..... der ag sebenar nyer.... tp tak sempat.. sudah masok keje.. k ni dulu yer.... babai......

No comments:

Post a Comment