CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 12, 2010

wat??? aku sudah di booking????? :)

Pe kes ngan title tersebut???? hmmm nak citer ke tak nak??? tp aku nak citer sbb ia adalah memories... :) Sepatotnyer aku smbung citer semalam tp citer yang ini lagi bermakna..... pe die yer???? hm sebenarnyer.... sebenarnyer..... aku telah dirisik yang membawa maksud sudah di booking.... hehe... Tanggal 12.12.11 akhirnya aku dipinang orang.... uhh tak ku sangka setelah 5 taon ++ tidak sia-sia...siapakah orang tuh??? jeng..jeng... of courselah buah hati pengarang jantung ku... takkan lah aku nak suruh org yang bukan-bukan dtg pinang aku..... hehe.... tol tak???  kekadg rase ia sebuah mimpi.... agaknyer mcm tu lah rase kat org2 len kan??? hihi... hari tuh aku hepi semacam.. adik aku kter aku senyum hingga ke telinga.. haha.... malu seh! semangat tol.... hmmm kul 2.00 ptg dtg lah rombongan meminang... tetbe gugup semacam... pape ntah..mcm2 hal... drg pon berbincang lah... kat bawah nanti aku upload gambar yer.. :)

hmmmmmm detik semasa aku di sarung cincin... :) aduhhhh.. nerves nyer...  dalam gambar ni adik ku kater aku seperti mayat idop... tak kira aku nak upload jugak... :)


kate org pas dah sarung cincin nih dah tak boleh lari lagi... :) bakal mak mertua aku jawab  "takkan lari lah" hehe....

menjamu selera stelah selesai perbincangan


Sedikit buah tangan sebagai tanda pinangan di terima.... :)


aik tunjuk cincin...??? bukan.. ia tanda kegembiraan ku ... Antara Kenangan indah dlm idup ku

suker nyer die dah dipinang orang.... huhu
bersama anak buah ku.. comotnyer die... :)

So, dengan ini step pertama berjalan lancar... so step kedua nyer bilakah...??? tunggu tidak lme lagi... akan luahkan di blog.. teriam kasih Ya Allah permudahkan segalanya.. Semoga ia berakhir dgn kegembiraan seperti yang ku rasai sekarang.....Amin......

1 comment: