CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 11, 2010

aku sudah kembali.....

hello... lame nyer tak update nih blog... actually aku dh ilang mood but tetbe after tgk blog adik aku mood tu kembali.... thanks kpd adik ku yang sorang nih..... huhu.. bangga lah tu kalo die bace nih... hehehe...hmm selame aku tak update ini blog mcm2 jadi pada aku... aishhhh... kekdg rase dh putus ase dgn kehidupan nih... kekdg rase mau pergi jauh dr dunia ni... tp........ kemanakah????? t aku akan citer step by step...

1st : 13 & 14 November ari tuh aku dah selamat menghadiri 1 khursus.... teka khursus per?? khursus memasak??? tidak... khursus kerjaya?? pun tidak.... jeng...jeng.... khurus kawen.... haha... Ops! nak kwen dh ker??? bialah rahsia.... aku pergi with my love... Mr Ammar Afiq..... di bawah ni gambar yang smpat aku snap sebelom khursus berlangsung.....


                                              selamat berkhursus :)

                                            nak kawen dh ker nih??? hehe


                                            alar.............ensem nyer dia.... :)

    hari terakhir....... sempat ag snap.. sementara tunggu si dia dtg menjempot... :)


2nd : ha mase hari aku berkhursus tu di tempat keje ku der AGM... Tau tak per itu AGM???? AGM tu mean : Annual General Meeting.....Kat tmpat keje aku nih setiap taon akan der AGM... Pemilihan macam pilihan raya tu... mesti pelik kan pe kerja aku.. ala... aku cumer cleaner jer.... hehehe... hmm esok nyer aku bkerja ruper2 nyer... sumething happen.... wat???????? semuanya sudah jatuh... sekarang org len pula yang berkuasa.. that's bos aku dh bertukar... sooo. pe nasib aku.?? adakah aku akan diberhentikan??? adakah aku akan jadi penganggur.. al-hamdulilah aku masih di perlukan........ walau pun keje aku mcm2 terjadi tp aku ttp sayang kan keje aku...... tmpt tulah aku dpt rezeki... hmm touching lak kalo dikenang2......:)

aduhhh penat lak polak.... t aku smbung ag kisah aku nih yea... stop smpai 2 story dulu nih dulu..

tye! gud nite.... :)

luper lak nak wish......Selamat hari keputeraan Sultan Selangor..... :)

No comments:

Post a Comment