CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

Sambungan semalam...

Semalam tgh aku mengupdate blog tetber stop pasal g berdating.. Ceh konon nak bercuti tapi tak jadi.... tau aku kemana??? pergi memancing.... Actually nih 1st time aku g.. tak pernah2 pon sebelom nih.. so semalam baru betamabah satu pengalaman... Baru ku tau begnini ruper nyer org memancing... hehe.. Kekdg pelik kenapa org suker memancing tapi dah hobi masing2.... hehe..

Malam nye adalah malam minggu.. so aku menuju ke i~city wit family...... kali pertama jua aku menjejak kan kaki... sebelom nih pergi siang.. tak nmpk per pon.... boleh lah.. melihat lampu2.. mempoyokan diri bergambar sana sini.. yea.. aku mmg poyo. hahahahha.. ni PIc2 die......Kenangan tuh......

kami... :)


Kak Ngah n Angah


 alang, achik N adik....


bersama adik ku.....

bersama alang...

aku sorang lak....


Banyak ag gmbr nyer tp takkan nak upload sumer.. ni ckp lah.. len leh tgk dilaptop... huhu..

k nak melayan AJL babai... gud niter....:)

No comments:

Post a Comment