CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 2, 2011

detik terindah.......

Agak lewat menceritakan kenangan terindah dlm hidop ini.... 1.1.11.... wah tarikh ini amat cantik sekali... tp der per ngan tarikh....?? huhu... ini adalah engagement day aku...... malu..malu....mcm mimpi but it's reality.... :) hmm ssh nak ungkap dgn kata2.. setelah hampir 6taon.... lama tak?? lama kan??? hehe... semoga ia akan kekal sehingga akhir nafas ini....ari tuh..nerves giler2 lah.... uhh gemuruh beb...... ramai sgt org... yelar sedare mare aku jer ramai.. sedare die lagi.. dtg 15kereta... wah... bertambah lah nerves ku.... nih belom kwen ag... cmner ntah nanti... aishhhhh.... di bawah diantara gmbr2 nyer... sikit jer lah..

aku......



aku dan die... :)

 semasa sesi menyarung cincin.. :)

 aku lagi... :)


  bersama adik beradik yang len...


keluarga.... sayang drg sgt!


aku dan die lagi... :)
 dah itu jerlah.. di ikot kan byk ag pic... tp tak larat nak upload.... hehe.. setakat ini dulu lah yer.... :)

k bye!

4 comments: